22 Juli

Blev dålig uppdatering igår men pallade inte. Bajs dag fast egentligen inte de heller. Åt iaf massa jävla skräp! Dock var de väl gott? Kan du säga att jag " tappade mobilen och typ hoppade sönder den totalt ". Så nu blir de hårda tag för mej! Har även fått ett litet straff redan nu när min mage är helt upp och ner. Marcus och jag låg och myste framför väldens kanske sämsta film. Jag älskar typ Wallander och Beck men asså den här, haha. Var en gammal Wallander från 95, men tänkte att den kanske var bra ändå. Men verkligen inte! Var typ 3 timmar och super utdragen, dålig handling och dålig slut. As dålig! Idag vet jag inte riktig vad som händer. Tror vi ska vara med Robin och hans brud:) typ hitta på nå skoj medan dom är här uppe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback