Framtidsplaner

Alla har väl saker dom vill med sej själv i framtiden vare sej det är gå ner i vikt eller göra en tatuering.
Just nu ska jag gå ner i vikt och få en slimmad och frisk kropp innan jag tänker göra något men sen har jag mina planer.
Första är att pierca naveln för de är as snyggt och alltid velat haft de.
.
.
Tungan är något jag ska pierca men eftersom jag går Hotel och Resturang programet och inte på får ha piercingar i ansiktet får de väl bli efter skolan (om jag inte gör ändå, hehe )
Men har tre tatueringar jag ska/vill göra ena är bakom örat som kommer hedra min vovve, ett lejon på revbenen under armen och sedan ska jag ha texten "Upendi" på yttersta sidan om bröstet :)
.
.
Tycka vad ni tycka vill men jag ska göra en bröstförstoring!
Vet att jag inte är bröst lös mej jag tycker det är jätte snyggt med sillisar och tänker göra de när ekonomin finns för det. Sen finns det en till andleding varför jag ska göra de men de tänker jag inte säga här :P
.
Lite om mej sådär de är mina största drömmar som hadlar om mina planer för min kropp iaf :)

Kommentarer
Postat av: Linda-Lee

Om ja kan vara knubbig med hål i naveln så kan du också va de... inte fasiken behöver man bli slimad för de eller :P



do it ;)

2011-08-16 @ 23:49:04
URL: http://lletl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback