"Här går jag!!"

Hej Hej haft en jätte mysig dag.
Man blir igentligen alltid lika besviken på marknader, alltid samma saker och ibland dyrare än affärer.
Men hittade dågra "klipp" ;)
Var in på Birsta en snabbis sen när vi skulle åka hem också, haha känns som om de varit mycke Birsta på slutet :P
Köpte iaf hårfärg på HM för tänkte färga de innan skolan börjar.
.
Just nu sitter jag helt själv! Blir bara Sasha och jag ikväll för mamma jobbar, Sebastian sover hos Sten och Marcus super:) Har inte varit själv sen ja jag mins inte :O
Men blir nog skönt tänkte göra ansiktsmask och fotbad tror jag:)
.

Kommentarer
Postat av: jossan

varför måste jag äta på alla bilder...;)

2011-08-21 @ 18:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback