Tung

Hej hej!
Jobb hela dagen så är helt slut nu..
Började som sagt på BG som gick väldigt trökt idag och sedan vidare till Ä-bro. Brudparet var super fina!
Bortsätt från ett krossat glas och en tallrik gick de bra;)
.
Satan vad de åskade förut!
Var så hemskt att komma hem när jag såg att Sasha har varit jätte rädd medans vi var borta:(
Och apropå Sasha så måste hon in till vetrenären så snart som möjligt för har fått något på magen och i ögat:(
.
Fick ett "vykort" av Josso idag också och hon värkar ju bara ha de bra iaf! 30 grander i vattnet jag gissar på att hon bara mår!
Men tycker hon ska ta och komma hem nu för jag saknar henne:(<3
.
Nu ska jag göra absolut inget!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback