Supa?

Äntligen klar med naglarna! Tog extra lång tid nu eftersom jag var as noga att fila... Och det är det värt för blev mycket bättre den här gången så nu håller dom nog bättre också :)
.
Vad tycker ni gränsen går på att dricka/festa mycket är?
För mej är mycket när det blir hela helgen varje helg en längre tid, Överdrivet är när man blandar in fler dagar i veckan på de.
Hade lite kul för för verkar som vissa tycks tro att jag dricker mycket, vilket är väldigt komiskt eftersom jag inte festat på as länge. Det mesta jag gjort var typ en dag i veckn någon vecka i rad om de ens va de, haha.
Ja mena en dag i veckan är väl ändå väldigt normalt?
Jag kan inte ens gå ut en gång i veckan varje vecka eftersom jag jobbar varanan :P
.
Så  har jag de sagt så slipper de bli snackat om de:P
.
Men apropå att jag inte går ut mycket så blir det fest på fredag vilket jag tror kommer bli super skoj!
+ att jag har min älskad pajapäron :)
.
Näe nu ska jag hitta på något att göra:) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback