Förebilder

Tänkte skriva lite om några personer jag ser upp till.
.
.
Tyra Banks tycker jag har en bra syn på livet och otroligt bra att tala och få fram budskap.
En super duktig modell och även bra programledare. Hon låter hennes persolighet verkligen få lysa och är inte rädd för att visa vem hon är. Och inte tala om hur natuligt vacker hon är. En bra förebild tycker jag!
.
.
Natacha Peyre har jag gillat väldigt länge tycker hon är jätte snygg och har verkligen det där dockliknade utséndet vilket jag tycker är väldigt sexigt. Hon får ta mycket skit både från elaka och avundsjuka och tacklar det otroligt bra och fortsätter köra sitt race. Hon säger vad hon tycker och tänker och bryr sej inte vad andra säger.
.
.
Cesar Millan har en helt otrolig begåvning med hundar. Han är min stora förebild vad det gäller jobb så min stora dröm är att få bli lärd av honom. Kan inte säga så mkt mer än att han är bäst på det han gör!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback