Brunch

Blev brunch med tanke på min långa sovmorgon. Mamma hade köpt melon vilket är väldigt gott men usch vad kärnorna förstör mycket.. Och för er som undrar vad kräket på talriken är så är det äggröra mer chilikrydda i vilket förklarar den otroligt  fräscha färgen:P
´
´
Blev en springtur runt boda ist för promenad:) Och så fixade jag tältet också och ja gick ju inte så jätte bra (och nej Marcus jag kommer inte säga att de var svårt så du behöver inte fortsätta läsa med förhoppning om att jag kommer skriva de:P)men nu så ligger det hopknölat lagom snyggt på gräsmattan. Nu ska jag bara packa och göra mej iording.
Vovven ska få följa med också, vilket kommer göra henne över lycklig. Så får inte glömma packa ner käk till henne också! Och på tal om hundar måste få visa en bild på en stört skön hund från Kalsskoga. Armani.
´

Kommentarer
Postat av: jooahahahojahan

VARFÖR ÄR HUNDEN KOLOSS?

2011-07-19 @ 00:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback