Fy hur du tänker

Legat på gräsmattan och kollat i HM vilket jag tycker är unerbart.
Skäms när jag tänker på det men jag längtar verkligen efter lite kyla nu, kallare och mörkare kvällar, när man kan börja sätta på sej dom mysiga stickade koftorna utan att svettas ihjäl, till skolan och alla i klassen och börja få in en rutin igen.
Längtar verkligen och om det går som det är önskat står det en lägenhet på schemat då också. Underbart!
Men nu ska jag ta mej i kragen och ta och njuta av sommaren som är kvar nu med att gå och bada i grannens pool.
.
Blir en blurrig bild med tanke på min mindre vackra hud.. Som jag sa tidigare blev det ju docktorn eftersom jag fått svinkoppor.. Inte det minsta smickrande men Jennifer måste ju prova på allt och helst flera gånger tydligen.
.

Kommentarer
Postat av: carro öhman

svar: jaha okej ja hon och jag ska utomland den 14 augusti haha :D Men där ser man! :D

2011-07-28 @ 19:12:30
URL: http://hetervajagvill.blogg.se/
Postat av: sandra :)

hhej , fin blogg. Allt bra ? :)

2011-07-28 @ 20:46:31
URL: http://sandddragreen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback