Hair system

Just det köpte ju färg till håret och nagel tippar tidigare i dag.
.
Eller ja färg och färg har inte haft färg på några gånger nu eftersom de sliter på håret. Jag använder ist 20 tvättars-toning eftersom det inte sliter utan bara vårdar håret. Jag brukar köpa H&Ms egna märke, det funkar bra för sitt pris.
Den här gången köpte jag "3/0 coffee bean" men funderar starkt på att byta till svart nästa gång.
.
Mina naglar har ju varit helt katastrof sen vi kom hem från turkiet för jag hade använt lösnaglar för mkt ett tag och de fick jag betala för också. Så ett stort tips är att låta naglarna vila (längre än en vecka) innan du sätter på en ny omgång med lösnagar!
Mina blev super ömtåliga och gjorde jätte ont eftersom dom blev så korta. Men nu har dom börjat blivit bra igen så funderar på att sätta på tippar.Har fått för mej att det sliter mindre (rätta mej om jag har fel).
Men lär ju göra de nästa vecka för ska inte testa mitt tålamod för mkt den här veckan, höhö.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback