Minimum

Grymt less av någon adledning så försöker peppa upp mej själv med lite Magnus Betnér, hehe.
.
Och gud vad världen kan vara liten igentligen asså!
Var in på min barndomsBästis (Carros) blogg alldeles nyss och kika lite och såg på ett av korten hon och en annan tjej som jag tyckte jag kände igen, vilket visade sej vara en tjej Marcus varit kär i, haha:)
.
En annan läskig grej som hände då Carro var inblandad var när jag var till en av kanarieöarna så träffade jag en svensk tjej som jag började prata med och det visade sej senare vara en av Carros kompisar i skolan, så lite kul sådär:)
.
Grymt längesedan jag var med henne lite tråkigt när hon bara bor i Sundsvall. Så får hoppas på förändring där för vi hade det grymt roligt när vi var små! Så kram till henne :)

Kommentarer
Postat av: carro öhman

svar: Hej söta du! vad har jag missat? hahah vem var det marcus var kär i? och vilken kompis träffade du som kände mig? :D

2011-07-28 @ 16:11:08
URL: http://hetervajagvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback