HoHo

Tog en lång sovmorgon idag vilket var riktigt skönt.
Idag ska vi åka så ska hinna packa och den så stora frågan vad ska man ha med sej!? Man vill ju inte gärna bara ha med sej mys kläder. Men men får väl packa ner typ allt som vanligt när jag ska någonstans "du vet ju aldrig vilket humör du vaknar på" .
Får inte glömma rulla ihop tältet också annars blir väl marcus galen, haha.
´
Just det måste ju visa vad jag köpte igår.
Och som ni förstår gjorde det min dag! Köpte en tröja också men har ingen bild på den just nu så ni får se den någon annan gång:)
Funderar dock på att ta bort den översta fjädern på ear cuffen för ser lite konstigt ut men får se:)
´
Men nu ska jag hoppa upp hur sängen och ta en promenad innan frukosten!
´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback