Angel

Godmorgon:)

Gissa om jag hade svåst att komma ur sängen i morse, de gick typ inte snozade i en timme! Aja nu är jag iaf vaken och ska gå och duscha eller jag ska nog äta lite först för är dö hungrig. Sen om någon timme ska vi åka in till stan vilket gör mej glad av någon andledning, haha. Ska köpa hårfärg också för mitt hår börjar bli helt fuckt up i färgen.
Mina pengar har kommit också för er som sitter utan pengar, hehe!!
Känner mej fett glad dock lär ju de ändras när jag ska sminka mej, haha.
´
Måste bara fråga jag söker en film, kommer inte på vad den hetter det är en tjej och en kille som ska gifta sej men hennes svärmor är störd, gör allt för att förstöra det. Dom typ bråkar hela tiden och svärmor(en?) gör massa störa saker. Någon som vet vad filmen heter? (Nej jag menar inte mitt liv utan filmen,hahaha)
´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback