Trött

Nu ligger jag i soffan och är fett trött och mätt. Blev att vi åt på kina så riktigt gott.
.
Men blev ju inte precis att man städade rummet idag eller fixade naglarna eller tog promenaden jag skulle ta eller åt en bra lunch MEN jag har tagit syntestet! Så massa tummar upp till mej, haha.
Men fattar inte vart tiden tar vägen asså, visst vi vaknade sent idag men ändå..
Ska iaf försöka städa rummet imorgon (hur många gånger har jag sagt de nu? Haha) näe men de måste verkligen bli gjort nu!
.
Undra om jag ska beställa från Nelly nu då när jag har pengar eller om jag gör de imorgon kanske.
.
Juste! Vet ni var mina pengar va.. Dom var redan på mitt kort för tydligen märkte dom att de var fel nummer dom fått som dom skulle sätta in pengarna på (eftersom jag inte kunde mitt och skrev mammas ) så hade dom iaf satt in dom på mitt kort.. Men nu har jag pengar!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback