Fobi


Jag har en jätte jobbig fobi som hindrar mej på många vis.
Jag kan inte träna/anstränga mej med andra människor.
Kan gå och få upp flåset lite med några men de är ändå lite jobbigt men de går. Har sprungit med mamma en gång och ansträngt mej som om jag var själv, men de är inget jag helst gör om..
Men de värsta jag kan göra är ändå att gå på gym, Finns inget värre! Även om jag bara är där och tittar på (typ idrotten) så får jag typ panik inombords.
Måste försöka bli av med detta för vill börja träna riktigt nu. Men får panik av att bara tänka på att gå på gym!..
Så ska nog försöka simma några gånger i veckan och hoppas de kanske släpper med de andra.
.
Har ni någon fobi? Eller några tips på hur man kan bli av med dom?:)
.

Kommentarer
Postat av: Jannike

jag har en jävla spindelfobi och ja har inte lyckats få bort den en men det är nog bara att go for it! :)

2011-09-19 @ 22:25:25
URL: http://http://jjwikman.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback