MUF

Hej på er:)
Dålig uppdatering pågrund av lathet tror jag men ska försöka bättra mej lite nu:)
.
Just duschat och börjar inse hur ortoligt mycke panik jag börjar få.
Skola imorgon med kök hela dan sedan snabbt försöka fixa stumpbyxor, hem för att snabbt färga håret och fixa mej till något som jag inte har en anning om vad de är ( Marcus har fixat en hemlis som han blåvägrar att berätta )
sedan iväg till klassfest, upp på lördag och jobba 10-15 pusta ut liTE, fixa mej inför kvällen i s-vall för att fira 18årsdag! Tillslut snöndag vilket bara är min dag!<3 Phuu..
.
Känns fett roligt ändå:)
.
Men nu ska jag ta och krypa ner brevid Marcus i sängen:)
.
Hahaha slog han på den där alfaphet grejen på iphone!
.
.
Okej Thomas de va kul!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback