Fredag

Hej på er klev upp dö trött i morse vi 6. Skulle ju gå på den där skyddsombud "utbildningen?" den var från 8-11,30 och ni som vet att bor man i skogen måste man upp 6 om man ska vara inne till 8 i stan-.-
Så har varit jätte trött hela dan på skolan så somnade när jag kom hem och har sovit till nu.
.
Kunde igentligen gått ut med Madde ikväll men huset var helt tomnt när jag kom hem för mamma och Fredrik hade dragit in till han och Marcus åkt och jobbat så ingen utgång ikväll tyvärr.
.
Just nu längtar jag till Marcus kommer hem så jag får mysa med honom, har inte träffat han sen jag åkte imorse.
.
Kan fortfarande inte släppa de där med lägenheten, är så himla glad!
.
Nu ska jag kolla på idol.
Hoppas ni har en härlig fredag kväll! Puss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback