Glad påsk?

Äre idag man ska säga de eller?  Har iaf inte den blekaste, vet bara att jag hade en fet jävla tjockis dag igår som inte ska upprepas på ett bra tag!
Precis skölt bort ansiksmasken så nu är fejset som en barnrumpa!
Känns så jävla underbart att jag är ledig imorgon. Så på den lediga dagen funderar på att gå några meter och kika in på badhuset.
Men idag har jag inte gjort så mycket som är något att va stolt över, visserligen har lägenheten blivit mer eller mindre färdig städan men man kan helt klart hinna med mer på en dag om man är lite effektiv;)
.
I förgår sov Jossie här och vi myste ner oss i soffan och kollade på fucking Åmål, på youtube bara för att vi kan !
Söt Jossan<3
.
Men nu ska jag gå och duscha men först av allt duscha av min äckliga hund!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback