Onsdag04

Onsdag idag vilket innebär att de är sista dagen imorgon innan påsklovet - Underbart!
Haha kom och tänka på i fredags då vi hade typ klassfest. Ska absolut inte gå in på några detalier! Mer än att alla fula videor, kort och ljudinspelningar stannar där dom är, haha!
Marcus berättade dagen efter att jag hade pratat engelska med han, haha dragen tjej!
Blev inge fest på lördagen för var fett jävla bakis, Lika bra de:)
Nu på lördag är de Spring break på teatern som gäller! Ska troligat jobba i garderoben då, men i vilketfall somhelst ska jag inte dricka ska fan ta några vita veckor nu så man blir av med gäddhänget man har överallt!
.
Just nu sitter jag och dricker smoothie (banan,mjölk och kakao) inge hungrig efter jag va med Marcus på Amenta en stund och små åt lite.
Ska ta och göra ett ryck sen och cykla, om jag ens kan sätta mej på sadeln efter gårdagens tur på över en mil (kanske inte så jätte långt men långt för rumpan efter en hel vinters vila:P)
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback