Fredag 03

Morgonen idag blev super stressig då jag vaknade 10 min innan jag måste gå till skolan.. Så kraftig försovning blev de för min del och ingen morgon träning. Men jag han i tid till skolan!
Dagen i övrigt har flutit på ganska bra, dock kommer kvällen bli seg. Då Marcus ska iväg och jobba på student festen efter jobbet.
Har fan knapt sett karln idag, vi möttes när jag var påväg hem från skolan och han till jobbet och nu ska han jobba till 2 i natt. Känns ju lite trökit.
Jossan kommer om typ en timme dock ska hon bara lämna väskan och ta nyckeln för att sedan vidare på förfest antar jag. Hoppas de lilla fyllot inte super bort nyckeln, haha!<3
Själv har jag precis ätit upp maten som jag inte ens kan hitta på ett namn åt. Men var iaf nå kött, vitkål, tomat, soltorkadtomat, vitlök och soya som jag bara stekt ihop + keso - smakade helt okej;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback