Måndag 27

Ja bajsdag rent sagt.. Började med utvecklingsamtal som gick som de gick, fick inte allt som jag velat ha sagt av olika andledningar.
Gick sedan hem och sov bort lunchen, sedan tillbaka till skolan och gjorde en smördeg och sedan hem igen och ja nu sitter jag här.
Känner mej grymt trött och endå somnade jag tio igår och har sovit i typ två timmar på luchen också...
.
Grymt less och trött på typ allt och alla. Skulle bara vilja få till kroppen så jag kan börja jobba med de jag drömer om..
Och sommaren längtar jag dö mycket till! Tål inte kylan snön och mörkret (har iof blivit ljusare vilket jag är underbart glad för)
Har inte så mycket mer negativt att berätta nu eller JO men strunar nog i de;)
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback