Never change to make others love you. Change so that you´ll love yourself

HoHo!
Ingen dator än men snart förhoppningsvis.
Igår var Josso och jag på Birsa, skoj förutom att jag inte köpte något och hon köpte ett par svart pumps...
Men dom ska nog kunna vara i min storlek;) 
Slutade tidigare än väntat idag vilket var sköt, styckningen gick otroligt fort.
Sitter och fryser så tror jag ska göra lite mat så man får tillbaka lite värme.
Ska fixa ett simkort idag, alltså ett "simkort" på badhuset, höhö. Så blir simmning ikväll och efter de självkart bastu - Älskart!
Ska visa er bilder på söt vovven min som Jossan tog när vi var i studion sen någon gång.
Här får ni några härliga motivations bilder så länge!
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback