15-31

15. VILKEN PLATS FÖREDRAR DU MINST? Spelar väl ingen roll vart de är men plattser med dåliga människor - dålig attityd, elak, negativ osv.
16. VAR TROR DU ATT DU BEFINNER DIG OM TIO ÅR? Då ligger jag vid polen i LA.
17. VAD SKRÄMDE DIG OM NATTEN SOM BARN? Att någon skulle ta tag i mina ben och dra mej under sängen. Så hoppade alltid till och från sängen.(gör de än idag ibland,haha!)
18. VAD FICK DIG ATT VERKLIGEN SKRATTA SENAST? Marcus och jag busade i soffan igår<3
19 . HUR STOR ÄR DIN SÄNG? 120
20. HAR DU STATIONÄR ELLER BÄRBAR DATOR? Bärbar
21. SOVER DU MED ELLER UTAN KLÄDER PÅ DIG? Naken! (Ibland trosor)
22. HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I DIN SÄNG? 3
23. HUR MÅNGA LANDSKAP HAR DU BOTT I? Öhh? Sverige;)
24. VILKA STÄDER HAR DU BOTT I? Härnösand..
25. FÖREDRAR DU SKOR, STRUMPOR ELLER BARFOTA? Skor! Eller beror väl på?
26. ÄR DU SOCIAL? Ja om jag vill:)
27. VILKEN ÄR DIN FAVORITGLASS? Allt med  Choklad!!
28. VILKEN ÄR DIN FAVORITEFTERÄTT? Typ nått med choklad;)
29. TYCKER DU OM KINAMAT? Ja!
30. TYCKER DU OM KAFFE? Ja kaffe smak men inte blivit riktigt vuxen än att dricka skiten.
31. VAD DRICKER DU TILL FRUKOST? Oftast inget, dricker sällan till maten men typ vatten kanske.
15. VILKEN PLATS FÖREDRAR DU MINST? Spelar väl ingen roll vart de är men plattser med dåliga människor - dålig attityd, elak, negativ osv.
.
16. VAR TROR DU ATT DU BEFINNER DIG OM TIO ÅR? Då ligger jag vid polen i LA.
.
17. VAD SKRÄMDE DIG OM NATTEN SOM BARN? Att någon skulle ta tag i mina ben och dra mej under sängen. Så hoppade alltid till och från sängen.(gör de än idag ibland,haha!)
.
18. VAD FICK DIG ATT VERKLIGEN SKRATTA SENAST? Marcus och jag busade i soffan igår<3
.
19 . HUR STOR ÄR DIN SÄNG? 120
.
20. HAR DU STATIONÄR ELLER BÄRBAR DATOR? Bärbar
.
21. SOVER DU MED ELLER UTAN KLÄDER PÅ DIG? Naken! (Ibland trosor)
.
22. HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I DIN SÄNG? 3
.
23. HUR MÅNGA LANDSKAP HAR DU BOTT I? Öhh? Sverige;)
.
24. VILKA STÄDER HAR DU BOTT I? Härnösand..
.
25. FÖREDRAR DU SKOR, STRUMPOR ELLER BARFOTA? Skor! Eller beror väl på?
.
26. ÄR DU SOCIAL? Ja om jag vill:)
.
27. VILKEN ÄR DIN FAVORITGLASS? Allt med  Choklad!!
.
28. VILKEN ÄR DIN FAVORITEFTERÄTT? Typ nått med choklad;)
.
29. TYCKER DU OM KINAMAT? Ja!
.
30. TYCKER DU OM KAFFE? Ja kaffe smak men inte blivit riktigt vuxen än att dricka skiten.
.
31. VAD DRICKER DU TILL FRUKOST? Oftast inget, dricker sällan till maten men typ vatten kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback