32-47

32. SOVER DU PÅ NÅGON SÄRSKILD SIDA? Ja, innerst
33. KAN DU SPELA POKER? Säkert!
34. TYCKER DU OM ATT MYSA? Någon som inte tycker om de?
35. ÄR DU EN BEROENDE MÄNNISKA? Venne
36. KÄNNER DU NÅGON MED SAMMA FÖDELSEDAG SOM DU? Nix!
37. VILL DU HA BARN? Japp
38. KAN DU NÅGRA ANDRA SPRÅK ÄN SVENSKA? Jag borde kunna engelska
39. HAR DU NÅNSIN ÅKT AMBULANS? Ne
40. FÖREDRAR DU HAVET ELLER BASSÄNG? Pool!
41. VAD SPENDERAR DU HELST PENGAR PÅ? Mej själv och resor, höhö!
42. ÄGER DU DYRBARA SMYCKEN? Näe tror inte de
43. VILKET ÄR DITT FAVORITPROGRAM PÅ TV? Beror på vad jag är sugen att se
44. KAN DU RULLA MED TUNGAN? Öhh?!
45. VEM ÄR DEN ROLIGASTE MÄNNISKAN DU KÄNNER? Umgås bara med roliga personer  så alla dom;)
46. SOVER DU MED GOSEDJUR? Marcus är mitt gosedjur
47. VAD HAR DU FÖR RINGSIGNAL? nån som är på telefonen
32. SOVER DU PÅ NÅGON SÄRSKILD SIDA? Ja, innerst
.
33. KAN DU SPELA POKER? Säkert!
.
34. TYCKER DU OM ATT MYSA? Någon som inte tycker om de?
.
35. ÄR DU EN BEROENDE MÄNNISKA? Venne
.
36. KÄNNER DU NÅGON MED SAMMA FÖDELSEDAG SOM DU? Nix!
.
37. VILL DU HA BARN? Japp
.
38. KAN DU NÅGRA ANDRA SPRÅK ÄN SVENSKA? Jag borde kunna engelska
.
39. HAR DU NÅNSIN ÅKT AMBULANS? Ne
.
40. FÖREDRAR DU HAVET ELLER BASSÄNG? Pool!
.
41. VAD SPENDERAR DU HELST PENGAR PÅ? Mej själv och resor, höhö!
.
42. ÄGER DU DYRBARA SMYCKEN? Näe tror inte de
.
43. VILKET ÄR DITT FAVORITPROGRAM PÅ TV? Beror på vad jag är sugen att se
.
44. KAN DU RULLA MED TUNGAN? Öhh?!
.
45. VEM ÄR DEN ROLIGASTE MÄNNISKAN DU KÄNNER? Umgås bara med roliga personer  så alla dom;)
.
46. SOVER DU MED GOSEDJUR? Marcus är mitt gosedjur
.
47. VAD HAR DU FÖR RINGSIGNAL? nån som är på telefonen
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback