Idrott

Ja skola idag då.. Ska gå upp till höga för att vi ska tydligen ha skridskor där..
Som vissa särkert vet är jag inte den som är med på idrotten. Typ gergärnet alltså jag är där bara, glider med, inget som kan kallas träning precis.
Tycker idrotten bara är onödig. Jag menar du skulle ju inte klara dej på en timmes träning i veckan.
Och vill du träna så vill man ju göra de man tycker är kul inte bli tvingad på något. Jag och många andra tycker inte om boll (och liknande) sporter. + att jag inte gärna tränar i grupp!
Ja skola idag då.. Ska gå upp till höga för att vi ska tydligen ha skridskor där..
Som vissa särkert vet är jag inte den som är med på idrotten. Typ gergärnet alltså jag är där bara, glider med, inget som kan kallas träning precis.
Tycker idrotten bara är onödig. Jag menar du skulle ju inte klara dej på en timmes träning i veckan.
Och vill du träna så vill man ju göra de man tycker är kul inte bli tvingad på något. Jag och många andra tycker inte om boll (och liknande) sporter. + att jag inte gärna tränar i grupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback