KUk

Godmorgon på er hoppas ni har haft en bättre morgon än vad jag haft.
.
Dagen som skulle bli perfekt visade sej bli en mardröm!
Hade tänkt vakna pigg och fräch, äta go frukosten och sedan ta en promenad upp till propelern (vårdkasen)
sedan komma hem och äta lunch och ha en allmänt mysig dag med Marcus nu när han är ledig idag.
.
Dock vaknade jag As trött och hade jätte ont i axlarna. Gick upp och typ vred huvudet eller nått så de knakade och sedan ballade nacken ur totalt. Kan knapt kolla rakt fram utan att de gör svin ont!
Så sitter och kollar lite åt vänster och de högra fästet i nacken gör ont hela tiden..
.
Ja känns inte som om de kommer bli någon lång skön promenad idag inte...
Marcus är och köper alvedon och ipren nu som jag antagligen kommer få leva på idag. Så jag sedan kan sätta mej "skönt" med massa halstukar runt halsen och typ inte göra något...
Kul! :(
.
Nu ska jag gå och tycka synd om mej själv lite mer men hoppas ni får en bra dag:)!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback