MP biffar

Sitter och äter och känner mej bra sugen att se Insidious men ska jag se den nu lär jag INTE kunna ta en kvälls promenad! Och desutom är jag själv nu och de är inte heller ett bra läge att se skräck:P
.
Asså jag HATAR vintermörkret! De förstör allt skoj, de är inge kul att gå när de är mörkt, de är inge kul att åka skidor när de är mörkt, de är i huvudtaget inte kul att vara ute när de är mörkt och de är inte ens kul att vara inne för man ser bara de där mörka utanför. Och desutom på allt blir man depremerad på bara vetskapen att de är mörkt!
Näe säger fy och blä till mörker. Och även till den äckliga snön som bara är kall och ivägen!
Haha säkert kul läsning för den som (på något konstigt sätt) gillar vintern;)
.
Och apropå vintern sneak peak bilderna på lägenheten kommer senare;)
.

Biffar med morötter och potais i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback