Supa

Hej på er=)
Tog sovmorgon idag vilket var super skönt!
Nu ska jag sätta på mej lite kläder och gå ut och gå. Och USCH de har kommit hur mycket snö som helst hunder natten:( - OGIlla!
Sedan måste jag städa lite här hemma när de kommer folk hit ikväll:) För ikväll blire fEst:D
.
Juste tänkte på de här med " om man dricker alkohol förstör man en veckas träning" - de tror jag inte på! Man kan inte försöra träning :S Ja mena klart de är grymt mycke kalorier och skit i alkohol men vadå ska man typ " nä men jag ska dricka i slutet av veckan så de är ingen ide jag tränar" ?? Träning ger ju alltid något klart de försämras om man typ dricker eller äter fel men inte under en dag.
.
Idag blev de havegrynsgröt till frukost!:D fett länge sen. Dock hade vi inte fiberhavegryn vilket blir 100x godare.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback