Tanken som räknas

Kom på att jag har ju min kamera som går att filma med så har fixat en film i lägenheten nu. Dock vet jag inte hur man får upp den på bloggen:P
"Men den som väntar på något gott.."
Nu ska jag mysa ner mej i soffan med lite kvälls gott och kolla på en film.
.
Har bild på muslin som vi gjorde igår - Super god är den! Kan verkligen rekomendera den!
De är bara ta typ nötter och frön man gillar och hackar och blandar de med lite olja och honung.
I min hade jag hasselnötter, mandel, paranötter, cashew,linfrön, solrosfrön och svarta sesamfrön och sedan efter jag hade haft dom i ugnen hackade jag i lite torkad frukt och bär. 10 min 250 grader.
.
'
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback