Trött på detta.

Känner mej så jävla less på mäniskor som inte kan förstå och öppna ögonen. Mäniskor som inte kan acceptera andra.
Att alltid va omtyckt de är något som ingen kommer bli. Men att vara blad folk som inte acepterar en är något bland de jobbigaste.
Jag undviker folk som inte accepterar mej, för varför ska man lägga tid på folk som ändå inte inte kommer ge en något positivt.
Men har kommit till ett ställe i livet där jag tydligen inte kan bli accepterad? Jag har gjort allt jag kan för att visa vem jag är och försökt bli accepterad men de värkar vara totalt omöjligt!
Jag helt gett upp på vissa plan och andra pallar jag inte ens bry mej..  Asså vad ska man göra?
.
Har igentligen inte mycket att säga med det här inlägget men försök att tänk på de.
Tänk ur andras perspektiv. När du inte accepterar någon tänk hur den har det. Har den igentligen gjort något fel mot dej?
.
Klart jag har personer jag iNTe accepterar men jag har väldigt bra grund till att göra de. Men jag försökte i början kan jag säga. Men dom här mäniskorna är iof också i en klass för sej, tyvärr.
.



Kommentarer
Postat av: anonym

Sen kan man ju tänka på hur dem tänker och tycker om en om man beter sig på ett speciellt sätt. Det är aldrig en persons fel och man kan acceptera folk och inte acceptera folk men oftast så finns det ju en anledning om varför man inte blir accepterad, ville bara säga de...........

2012-01-24 @ 09:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback