but today no stars

Åh är så less hade kommit in i träningen så bra innan i lördags.. Sen nu är de as svårt att komma tillbaka, svårt att inte äta sötsaker, svårt att inte äta " bara för att de är gott " svårt att ta sej i kragen lixom.
Blev igentligen bokad idag och skulle jobba men asså får dö ont i magen och vill inte gå dit..
Hatar verkligen att vara där, tiden går dö sakta. Är de värt de då?
.
Just nu är jag super trött och skulle igentligen bara vilja lägga mej och sova men känns alldeles för tidigt.
Så sitter mest och peppar upp mej med lite bilder inför imorgonbitti då jag iNTe ska försova mej så jag inte hinner gå ut en sväng.
Kanske ska börja samla stjärnor?
De här när man får en * när man ätit bra eller tränat och två * * när man gjort båda. Borde ju bli en liten pepp ändå:)
.
Men de som peppar mej mest eller då jag tycker de är roligast att träna är ju på sommaren! Finns så mycket mer man kan göra då de blir ju lixom inte mörkt på samma vis + att man blir gladare.
Dock vill man ju redan vara fitt då man vill ju ogärna vänta tills dess;)
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback