14st

Nu ska jag väl ta och göra ett ryck med allt som är tråkigt.. Diska, städa och tvätta - :D ? -.-
Ska nog försöka fixa så ni får se lägenheten sedan:)
.
Tänkte ge er 101 frågor om mej framöver men här får ni dom 14 första!
.
1.HUR GAMMAL ÄR DU OM FEM ÅR?  23
2. VEM TILLBRINGADE DU MINST 2 TIMMAR MED IDAG? Marcus
3. HUR LÅNG ÄR DU? 1,65 typ
4. VILKEN ÄR DEN SENASTE FILMEN DU SETT? Johan Falk nått
5. VEM RINGDE DU SENAST? Mammi!
6. VEM RINGDE DIG SENAST? Mammi, haha
7. HUR STOD DET I SENASTE SMS:ET DU FICK? " Välkommen då!:-) "
8. FÖREDRAR DU ATT RINGA ELLER SKICKA SMS? Olika beror på vad det handlar om och hur lat jag är för stunden, höhö
9. ÄR DINA FÖRÄLDRAR GIFTA ELLER SKILDA? Skilda
10. NÄR SÅG DU SENAST DIN MAMMA? Öh, onsdags?
11. VILKEN ÖGONFÄRG HAR DU? Vet inte ser inte
12. NÄR VAKNADE DU IDAG? 10 i 9 ;)
13. VILKEN ÄR DIN FAVORITJULSÅNG? Den här " jag vill ha mer jul " tror ja vÄl
14. VILKEN ÄR DIN FAVORITPLATS? Där de är varmt, soligt, sandigt och klartvatten
1.HUR GAMMAL ÄR DU OM FEM ÅR?  23
.
2. VEM TILLBRINGADE DU MINST 2 TIMMAR MED IDAG? Marcus
.
3. HUR LÅNG ÄR DU? 1,65 typ
.
4. VILKEN ÄR DEN SENASTE FILMEN DU SETT? Johan Falk nått
.
5. VEM RINGDE DU SENAST? Mammi!
.
6. VEM RINGDE DIG SENAST? Mammi, haha
.
7. HUR STOD DET I SENASTE SMS:ET DU FICK? " Välkommen då!:-) "
.
8. FÖREDRAR DU ATT RINGA ELLER SKICKA SMS? Olika beror på vad det handlar om och hur lat jag är för stunden, höhö
.
9. ÄR DINA FÖRÄLDRAR GIFTA ELLER SKILDA? Skilda
.
10. NÄR SÅG DU SENAST DIN MAMMA? Öh, onsdags?
.
11. VILKEN ÖGONFÄRG HAR DU? Vet inte ser inte
.
12. NÄR VAKNADE DU IDAG? 10 i 9 ;)
.
13. VILKEN ÄR DIN FAVORITJULSÅNG? Den här " jag vill ha mer jul " tror ja vÄl
.
14. VILKEN ÄR DIN FAVORITPLATS? Öhh..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback