7 Juli

Hm inget blev rikigt som jag tänkte mej idag... Blev ingen Coop och därmed ingen locktång heller. Var in på badhuset och dom hade stängt innan jag ens hade tänkt att gå dit. Bor typ så nära badhuset man kan komma men ändå är det alltid något som gör att de inte går att simma, fattar inte!
.
Blev ingen riktig middag heller, eller asså är ju inte försent än men har redan ätit yoghurt och macka så tänker lixom inte äta mer. Isf nå köttigt, haha.
.
Nu ska jag ta mej i kragen och köra lite magövningar så jag får bort klumpen! Går allt som de ska senare så ska jag väl förbi Marcus och Jasmine2 på Amenta och sedan ta en promenad.
Ja nå mer tänker inte jag göra, eller jo! Måste fixa ögonbrynen för de är inte gjort på ett tag.
Så fest nej tack! ;) Ska upp imorgon för vi ska på dop och har ingen lust heller för den delen, så jävla less på att supa.
.
Och ja, jag både ser och känner mej lika sliten som jag gör på bilden, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback