8 Juli

Hej på er. Mina dagar har inte velat bli som jag tänkt mej har jag märkt.. 
Vi skulle ju på dop idag och de var tänkt att vi skulle handla och hämnta locktången innan vi åkte. Så klart startar inte bilen.. Så blev varken locktång eller dop idag. 
Ja kan inte säga så mycket mer än att min dag inte blev som de var tänkt.. Så lite less är man ju och vädret gör de ju inte bättre..
.
Så just nu är soffan min bästa vän. Och på tal om vän kommer Jossan imorgon! Underbart, saknat henne!
.
Marcus och jag tänker nog gå på bio ikväll. Lite kul ändå att vi aldrig gått på bio tsm så antar att de är dags nu, haha.
Vi hade iaf tänkt se Snow white and the huntsman. Någon som sätt den? Jag tycker den värkar helt okej!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback