För att jag kan

Saknar att ha en egen dator är de försa jag ska säga - har pengar och så men man ska ju hitta en man gillar också eftersom den jag hade förut tydligen inte finns - mysko..
Men kände mej lite skriv sugen nu så får jag stå ut men danna dator.
Ja eftersom sist jag skrev så hade vi festat och då måste jag ju skriva mer om fester för har hört lite roliga saker om just mitt festande (hahaha!)
För klart tydligt att om man dricker någon gång då och då är man ju ett "suphuve" , haha asså jag dör!
Haha kunde inte låta bli för kom och tänka på de nu
Imorgon blir de fest (men med inte så stora förväntningar på ordet fest ,haha) men med typ klassen och dom från Ungern som varit på våran skola i två veckor. Ska dra med mej Jesper och Marcus också för vågar fan inte gå dit själv, uew
.
Lite kul de där med "ungrarna" ändå ja mena de är ju som om dom ligger flera år efter och sen är dom fett ful, asså ful på alla vis, haha.
.
Ja sen lördag blir de inflyttnings fest hos Jocke och Hanna kommer säkert bli as kul! Härligare människor får man ju leta efter!:D
.
Så blir två dagars i den här helgen + att jag jobbar fredag och lördag men de ska nog gå bra;)
.
Men för att inte dehär inlägget ska bli alltför långt så ingen orka lära så slutar jag med en bild på mej från i lördags!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback