Blurrr

Tjoo!
Sitter i soffa och små kikar på nyaste Stig Helmer filmen, haha. Är små gul i ansiktet tack vare ansiksmasken jag gjorde förut mEN jag är as mjuk! Så gurkmeja är ett bra tips som vill vara som en bebisrumpa i fejan:)
Å Köpte nå biliga lösnagalar på HM för någon dag sen som jag suttit och pilrat med, så är lite små svårt att skriva men va fan tio spän! - Lätt värt! Man känner sej mycket frächare med långa naglar.
.
Sov sjukt dåligt i natt vakna vid tre och kunde inte somna om fören vid sex..KUL! Desutom skulle jag jobba på Tullis kl 8 men FAktiskt de har gått bra har inte dött en enda gång.
.
Imorgon blir de Birst! -Lycka, haha:D
Näe nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen. HaDe!
.
.

Kommentarer
Postat av: Maria B

Använder själv gurkmeja, det funkar toppen! :)

2012-05-24 @ 15:04:48
URL: http://www.gurkmeja.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback