Lördag till Söndag

Sitter och skrivit klart Bröllopsarbetet - tror jag iaf.
Måste kolla på alkoholen också har ju fan prov imorgon.. Hoppas jag inte får så många frågor.
.
Blev utång i lördags . helt okej. Dock kunde man ju ha dragit ner på alkoholen, haha!
Men är ändå fett sur på folk som ska lägga sej i någon annans liv! Folk har fan för lite att göra som måste hålla koll på andra.. Sköt er själva.
Men hade skoj ändå!
'
Söndagen blev de allmänt mys på morgonen mikshake kl tio på donken och sedan dega ute i solen- Underbart!
.
Jag på lördagen:
.
.
Vid 12 tiden kom Fredrik och hämtade mej för att jag skulle baka hos mammsen.
Blev två tårtor och fyra bakelser.
Långt ifrån nöjd då jag stressade lite på slutet men dom blev iaf goda:)
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker de blev jättefina! :)

2012-05-29 @ 07:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback